Tuesday, January 18, 2011

Näed end peeglist küünlavalgel?

  Midagi talvist ka teile, niikauaks kui talve jätkub! Ruumorid on et märtsis vb juba rannas päevitada. Loodetavasti see nii ei lähe. Samas praegusel olukorral ma oma jalga majast välja ei tõstaks, sest siis peaks kohale jõudmiseks roomama nagu uss, kuna jalad on kasutud sellise jää vastu ja luud ja kondid võiks nagu ikka terveks jääda..veel
 Esimene sis üks jõulukink, mis ootas omaniku ammu ammu. Ja veel kord kordan, ei ole minu idee, kuid natuke ümber kohandatud ja üks eksemplar kellegile  minu käte läbi, kes seda vääga soovis. Originaal oleks maksnud hingehinda, aga kuna ma selle eest mingit tasu ei küsinud, siis vast ple kuritegu?
Ja ei ole pealuu, kui kellegi silmad petavad
...nagu sai ka õeldud XD, et ma ei ole ju gooti/emo, kui musta kannan 


Ja Teiseks siis nüüd midagi talvist ka teile, kuigi minu jaoks jääb see ikka merd meenutama.
 



 Tänaseks siis kõik, uusi töid oodata varsti, sest kliendid nurisevad minu tööajapuuduse tõttu XD

4 comments:

  1. käevõru on üliülisupersuper (armastan seda vägaväga), kahju , et minul ple selliseid imevidinaid millega saaks midagi ilusat teha nagu sina teed . Kui palju läks see käevõru osad maksma ?

    ReplyDelete
  2. Ma ei ole veel hinda välja arvutand, aga teen seda varsti.

    ReplyDelete
  3. huvitav et see käevõru meenutab mulle samuti merd.

    hehe, ma näen neid tuttavaid metallosakesi mis me käisime koos ostmas, või olid need need mass omad mis ei sobinud?

    we soooo have to take a picture of this on monday~

    ReplyDelete
  4. heh :D, jh need samad ikka, mitte massi oma, mida ei saand väänata. Võtan sis E kaasa? olgu nii sis.

    ReplyDelete