Wednesday, May 30, 2012

Mai

  Teretulemast tagasi. Ma olen nüüd pikka aega arvutist eemal olnud, nüüd siis põhjalik ülevaade. Teen seekord nii palju postitusi kui tänase päevaga jõuan, sest mul on väga palju materjali, mis kõik on mind pikka aega oodanud. Kõigepealt sattus mulle ette kevadsemestri lõpp keraamikas ja otsustasin sellega alustada. Samas pean teile ütlema, et seekord te minu töid siin ei näe koos teistega, sest kui ma olin hindamisel ja käisin laua juurest laua juurde, siis ma muidugist jätsin nii muuseas oma laua vahele...ja ma isegi ei tea kuidas see õnnestus.
  Kuid ma pildistan oma serviisi hiljem korralikult ülesse  ja esitan ta parema valgusega kui klassiruumis oli...nii on nauditavam vaadata.
Nüüd kus kõik koolid lõppenud, ei ütleks et kogu aeg on vaba, jooksmist on küllaga aga vähemalt jätkub hingamisruumi. Ma olen ohtralt vabamaid pause kasutanud ära tõsise puhkuse näol, kuid aitab küll, ma nüüd katsun planeerida aega paremini ja kõik soovid ja ideed mis peas mõlguvad käiku lasta. Suvi ju ikkagist 3 kuud, hirmuäratav.

Enjoy!
 
I kursus


Mariana



Richard






Igor


Kaja




 Välistudengid

Olli

'

Gizem


II kursus

Juss










Maria





Sofia




III kursus

Marion


No comments:

Post a Comment