Wednesday, May 30, 2012

Puhkusele

Las suvel alata! Kass illustreerib hästi mu praegust olekut. Ma ei tea väikse nimegi veel, aga ma usun, et ta nüüdseks on nimega ja kindlasti on ka suuremaks kasvand.  
Suvi jõudis meie maale ka lõpuks ja nii ma mõtlesin, et vaatan ühe ilusa aasa üle.

  

 See muidugi ei olnud väga hea mõte ja ma võtan kogu süü enda peale,
et naabritele tüli tekitasin



  Vahepeal lõppes 7 aastat muusikakooli ära. Nagu ma välja mõtlesin, siis õppisin ma mängima, aga nüüd ma lähen elukooli ja õppin esinema, seda õpib vist elu lõpuni.


 


 Alustuseks backup-singing :)
Meie tore crew, kes mind ootamatult liitis. Võite meid Juulis esinemas näha.


 Tegin muudatusi ja uuendasin siin ühtteist, loodetavasti meeldib. Ma siin sattusin natuke hasarti töötlemisega. Mida kõike unes näen.
Kosmiliste jällenägemisteni!




No comments:

Post a Comment