Sunday, November 21, 2010

Draakonitega BändCämp vol.2

   Terekest! Reede oli väga tegus päev. Oli esinemist ja oli kuulamist ja kuulamist oli nii, et kõrvad kumisesid veel 3 tundi otsa, aga kõik oli seda väärt! Seekordseks kontserdi naelaks oli Kruuv. Muidugi võib vastu vaielda, sest Terminaator lõpetas õhtu, kuid vaadatates bändcämbi ürituse koha pealt siis nendest bändidest sai minu lemmikuks Kruuv!
Ma ei oska õelda, mis nüüd rahva lemmik oli, aga mulje jäi selline, et Kruuvi ajaks oli lavaesine täis naisterahvaid, kes vihtusid hingest kaerajaani! Ülejäänd aja valitses rahulik hõre seisuootes seltskond, kes kas tutvus bändidega neid vagusi kuulates või siis nautisid nad posti-moodi seistes. Suuremat rahvast leidus ka Kognito esinemise ajal, kuid seegi jäi väga rahulikuks. Võib-olla olid need istuja tüüpi kuulajad, mitte näpu vehkijad. Seda kõike muidugi Terminaatorit mitte arvestades, sest kui kord Jaagup oma jalaga lavale astus, oli väike rahvas hullumas. Mis mulle nende juures võib-olla kõige rohkem meeldib ongi just see, et üks kõik kui suur rahvas on, nad annavad endast alati 200% ja tõmbavad igaühe pöördesse. Mis siis et ma ei ole kunagi olnud Termika või Smilersi või Taneli fänn, mulle mõjub tugevalt nende võimas energia, mida nad lavalt rahvale kannavad ja nii saab ka mitte nii väga fänn sama hea fiilingu kui seda teeb hingestatud kuulaja. Ja kui mulle väidetakse, et pole nagu mõtet tulla, kuna pole väga eesti muusika kuulaja, siis mõelge ümber :D, sest te jäite nii paljust ilma. BändCämpJämm ei ole niisama väike naljaga pooleks üritus. See on suur tunnustus meie oma rahva muusikutele, kes soovivad hingest jagada oma muusikat just nimelt meiega ja nüüd on neil see võimalus. Meie saame valida, mida kuulata ja siis seda nautida, samas neid tunnustades. Tulge ja elage oma lemmikutele kaasa ja kui teil veel lemmikuid ei ole siis te ka kindlasti saate selle. Mina sain ja olen sellega väga rahul :D Siin ka BändCämbi  facebooki  kodukas  http://www.facebook.com/?ref=home#!/livebandcamp
   Samal päeval oli mul ka endal esinemine, nii et päev oli mõnusasti pinget täis ja enne veel kui lasin lavahirmul endas võimust võtta, käisin läbi Pistes ning sain kätte oma portselani maalingu.  





No comments:

Post a Comment