Thursday, November 18, 2010

Nutikad Naised!

   Head sügise lõppu! Palju aega möödunud, aga siin ma olen ;) ja mida ma pakkuda saan, on vaid puhast rõõmu. See tähendab seda et lähiajal lisan siia palju uut. Midagi pole palju aega näidata olnud, sest kõik on pooleli olnud, aga nüüd valmivad nii keraamika kui ka portselan korraga ja sinna veel paar kunsti tööd otsa. Aga nüüd asja juurde. Käisin Nutikate Naiste klubis ehteid tegema õppimas ja avastasin endale jällegist ühe täiseti uudse ala. Poleks nagu iial uskunudki, et midagi sellist oma kätega valmis keeran, aga see ei olnudki nii raske kui tunduda võib. Iga viguri jaoks oli meil oma süsteem, mis sisaldas põhiliselt ikka konksude keeramisest. Nüüd aga ei jõua ära oodata kui uued soojad saiad(fimo helbed) ahjust välja tulevad ja ma nad traadi otsa keeran. kogusin ka palju ideid, nii et jällegist on kõik minu käte taga ootamas, et need usinasti tööle hakaks! Siin aga nautige jõulu eelset ehete sünnitust!

Käe ehe
kõrvarõngad








  Close-up-id

Nautige lumevalgeid õhtuid ja peatse nägemiseni!

3 comments: