Wednesday, October 6, 2010

Mida kinkida?

Hääd õhtust teile ja hommikust ja ka päevast, millal iganes juhtude läbi astuma! 
Paar nädalat tagasi oli mu sõbrannal sünna ja küll ma mõtlesin mida kinkida :D . Niisiis, viimasel õhtul jooksid kõik mõtted kokku üheks heaks ideeks ja läks aga pusimiseks. Juba ammu leidsin tugevat inspiratsiooni Marianne kodukalt, kes on fantastiline kunstnik. Ma imetlen tema tõid suure lahtise suuga, ni et ila jookseb XD . Kindlasti imetlege teiegi http://heegeldab.blogspot.com/2009/12/uued-vorud.html
  Minu võru küll ei anna nendega võrreldagi, aga andke seekord andeks, ta tuli ikkagi esimesena ja samas ka kõige kallimana, sest oli mõeldud ikkagi kingituseks :D  Peagi panen käed käiku ja meisterdan neid veel, erinevaid. Ära muretse Aki, sellist teistsugust ei tule kuangi...kõik on kordumatud ja minu jaoks parimad ;P







Pärast sai ka muffineid tehtud, parimad kui eales varem ja ka need olid meie esimesed, mis ise kokku vormitud!






  
Nii et head isu!

No comments:

Post a Comment