Monday, October 4, 2010

Ükssilm

  Niisiis, siin on minu lubatud projekt küpsemas. Jätan ülejäänd pildi teie mõistatada mõneks ajaks ; P
   Algus on alati väga praktiline ja ei puuduta eriti kunsti. Pildi maha joonistamisel tuleb ikka kasuks täpsus, kui tahta perfektset tulmust. Igal kunstnikul on selleks oma viis ja mõni on nii hea et ei vaja midagi peale oma silma, kuid ma ei suuda sellega riskida. Ma olen lihtsalt nii tähenärija. ma ei annaks seda endale andeks, kui näeks tunde vaeva  ja lõpptulemusena on midagi täiesti viltu läinud. Seega nagu märkate, siis kasutan tähtsamaid kauguspunkte, mõõdan nad igaks juhuks ära, et ma ei saaks mitte mingil juhul mööda  panna XP. Selle asemel aga on olemas võimalusi nagu näiteks ruudustamine või nõ kastitamine ehk see, mis igasse kasti tuleb, tajub silm paremini tänu piiridele. Mina aga leian et konstruktsiooni ülesehitamine ja selle asjakäigus jälle ära kustutamine on üks suur joonimine ja kustutamine - e suur aja raiskamine. Lihtsalt silmaga joonistamisel võib juhtuda selline õnnetus, et vaadates pilti oma istekohast võib tunduda kõik okei, kui pilt lebab laual. Teed pildi aga valmis ja tõstad selle püsti oma silme ette nin kõik on veninud pikaks nagu välja veninud. Et vältida venimiseffekti, kindlasti kontrollige oma tööd iga natukese aja tagant ka püsti asendis. Sellest hoolimata, soovitan teil kindlasti ainult palja silmaga joonistamist, sest see on kõige õigem ja kõige paremini kätt harjutav süsteem, ükskõik kui viltu asjad kisuvad. Nõrganärvilistele aga on muidugi alati olemas igast muid tehnikaid(alternatiive), nagu mõõtmine või kastitamine või (mine sa tea) isegi täitsa copy pastemist, kui keegi ennast sellega mugavalt tunneb(seda ma juba päris joonistamiseks ei saaks kutsuda, aga see on minu arvamus).

Nii et pliiatsid pihku ja tööle!

2 comments:

  1. Vau, see näeb nii hea välja, et mul tuleb ka meeletu tahtmine joonistada! Nii vähesest piisab :D

    ReplyDelete
  2. jeeei, mulle meeldib kui saan millegi sellisega hakkama, et suudan inspireerida teisi...:D
    samamoodi oled sina mindki inspireerinud!

    ReplyDelete