Sunday, December 12, 2010

Advent moeshowga

Hei!
Mis põnevat teie sel pühapäeval tegite? Kui oli juhtumisi asja Rotermani kaubamaia, siis te lihtsalt pidite sattuma noorte moe džunglisse, kus käis ümberringi suur moodi läinud sagimine, mida vist jõulud levitavad. Palju värvikirevat ja nii odavat kui ka kallit kaupa kirbuturul, kuid mis ürituse veel meeliköitvamaks tegi, oi Ms Marley moeshow. Siit ka väike ülevaade. (pildid ei ole parimad, kuid tegin, mis minu võimuses)

Ja siin ka kunstnik kõndiv mannekeen Marju isiklikult
Linna jõudsin mina napilt õigeks ajaks, sest mul on suurepärane oskus ükskõik millisel pühal oodata argipäeva busse, aga seekord päästis mind venna. Linn nagu ikka lumes, mis lumes.



Ja kuidas mina ikka veetsin oma õhtu - meisterdades :)

Põõsas ripats


Vabandan kõige muu saladuses hoidmisega, ootan valgust et nendest pilte teha, aga ei õnnestu kuidagi seda päevast aega haarata, nii et jõuaks. Katsun siis jälle homme (thumbs up)

1 comment:

  1. oo, rotermani keskus, huvitav, pole seal käinudki, aga ma kindlasti ürita kuskil järgmisel aastal tulla ; ) .
    Sa oled kuldkäsi, lummavalt ilusad meisterdused on ikka sul, mul napib ainult materjale, aga ma homme vaatan kas saan midagi juurde pärlitest jms.
    Mina olen pmt samasuguseks muutunud nagu sina, kui ainult saaks, meisterdaks midagi, aga ma ootan jõulud ära vaatan kas saan mingeis pärleid vms asju juurde ;) .

    ReplyDelete