Tuesday, December 28, 2010

köikvöimsad jOulud

  Häid jõule ja vana aasta lõppu! ...Ikka kõigile. Pidin seda sissekulunud lauset ka siin kordama, olin lihtsalt sunnitud. Niisiis, lühidalt. Mu hilinenud postitus jõulureisist saab ka lõpuks sõnadesse. 
  Samal ajal kui Scarlett lõbusasti ümber meie maja tantsis, reisisime perega lõuna-Eestis. Teed olid kiilased ja ääred tihti üle teede aetud, nii et palju eksimus võimalusi igal nurgal. Ema sõitis ka lõbusasti lahtise istmega, mis ta oli unustanud reisi algul õigesti kinni lükata, aga mõttes oli kõik turvaliselt, vöötatult. Tagasiteel möödusime ka kahest raskest autoavariist, aga nii palju kui teavitati raadios, jäid kõik elama.
Jõulud olid meile aga kõige söögirohkeim etapp vist see aasta. Siiamaani söön. Mis must siis veel vana-aasta õhtul saab...
  ülevaade jõuluimest, toidust. Parim mis saand olen. Paberitega kokk ju ikkagist tegi :D
peekoniga verivorst koos ahju kartulitega ja mingi eriskummalise salatiga, mille sisu ma enam ei mäleta ja juustu-šampinioni ja sibula all peidab end küpse mahlane kaelakarbonaad.


ahjus küpsetatud karpkala rosina-aprikoosi-pähkli täidisega. Eesti kuulsa kalamehe retseptiga tehtud
 Olgu, olgu ma ei piina teid enam sellise toiduga, mulle juba tehti märkus pildid peita või muidu mõni inimene upub oma sülje sisse. 
  Ja lõpetuseks: Pärast pikka reisu ja toredaid jõule, leidsime end roomamas kodu ukseni. Alguses küll naersime ja imetlesime looduse ilu ja üllatusi, aga pärast kui rassima pidi, ilmselt vist nalja polnud. Ma küll ei näinud kühveldajate nägusid töö käigus,aga ühe palavikku joogi lõhna tundsin ära küll. Head jääaega teilegi!
Lähenemas kodu uksele...
väsisin ära

enne...
ja pärast päkapikke
 (ma tean, et selle kolossaalsus ei kipu pildidl esile hüppama, aga parempoolne kauge hang on 2m v rohkemgi ja lumi oli tagumise otsani)

3 comments:

  1. haha~ toit on nämmi.

    Muide, see 2x2 b&w fotoshuuut meenutab mulle et peaks varsti jälle kokku saama ja tegema midagi lahedat.

    ps. tegin täna neid leivakesi mida me alles koos tegime.
    näm näm, kõik sõid ja kiitsid. : D

    ReplyDelete
  2. :D ...i know right, i know...need viivad keele alla ;P
    ja fotoshooti ootan iga jumala päev...aga ükski ei ole valgusrohke ega ka väga tajutav kuna ma ei näe neid tihti XD
    but i'm up to it...any time !!!

    ReplyDelete