Thursday, December 9, 2010

Dona nobis pacem!

   Tervitused siit poolt ka. Päevad lähevad nii kiiresti, korraks hingan sisse ja sulen silmad ja juba on neljapäev...Jube. Alles oli teisipäev kui tahtsin panna üles keraamika ja jäin öösel pilte korrastama. Kolmapäeval mõtlesin, et nüüd saan hakkama, aga hoopis tükkis läksin enda jõulukingitustele järele ja jäin neid terve öö imetlema. Kui kord ehtetangid mu kätte sulandusid, siis sinna nad jäid tundideks. Nii, et pidin teid mitu päeva kohe tühjusega kurvastama. Sellest hoolimata, küllan teid nüüd üle töödega, mis täidavad tühjuse pikaks ajaks. 
   See aasta on mul esimest korda üle pika aja olnud võimalus märgata jõule ja neid ka üldse tunda. Kui võta puhkust, siis iga päev muutub hoopis erilisemaks, sest sul on aega seda märgata ja samamoodi on jõuludega :D  Nii et jõulud on sügavalt minusse juurdunud ja nii ka mu tuppa ja kõigesse mida teen. Siit ka teile väike jõulutervitus, Nautige seda!  (<--vanaemale siis igaksjuhuks ütlen, et see on lehekülg, vajuta aga julgesti peale) 
Nüüd siis ka lubatud keraamika!









Mõned tööd ka anonüümselt kunstnikult ;P

 Neid tange aga, ei hoidnud ma niisama mudimiseks käes. Nendega sai tööd ka tehtud :D Aint et selle jätan järgmiseks üllatuseks. Kuid pinge kruvimiseks võite mu praeguse seisuga segast lauda uurida :P
Peatse Jällenägemiseni!

6 comments:

  1. See on nii vahva, et leiad nii huvitavaid tegevusi endale jõulude eelseks .
    Ma sain ka siit natuke ideid jõulukingitusteks .
    Aga huvitav kus neid käsitöö värke-särke leiab ?

    ReplyDelete
  2. ikka poodidest, aga ehete valmistamiseks tuleb kahjuks väga palju investeerida, tööriistad on kallid ja iga helmes võib tunduda odav aga kui neid korjama hakata et varieeruvust saada, siis lõpuks läheb ikkagist väga kalliks, nii et hobikorras ei olegi mingi lust ja lillepidu. Ma loodan, et kui ma konveieri tööle saan ja mul asi käpas on. Siis saab hakata müüma ;P

    ReplyDelete
  3. savi ma tellisin ekstra ja ma saan koolis põletada. Niisamuti on glasuuridega. Neid on kunstipoes müügil ja siin läheddal on ka stuudio kuhu ma veel kiiganud ple aga vb glasuurida ja nii

    ReplyDelete
  4. ahaa, niilahe, ma mõtlesin ka et mis ma ikka neid jõulukinke poest ostan, parem teen ise ! : ) .

    ReplyDelete
  5. see on alati kõige õigem mõte, sest mis on oma tehtud tuleb hingest ja on kallim kui ükskõik mis teine tavaline nänn mis poest ostetud. See läheb alati sõpradele või üks kõik kellele lähedasele palju rohkem korda kui kommerts nänn, aga inimesed on lihtsalt laisaks muutunud. Nad võivad väita et elu on kiire ja ple lihtsalt võimalik, aga alati saab leida selle aja, et kas või jõulu kaarte teha ja sellel kõigel on palju sügavam tähendus kui ühelgi teisel tavalisel kingil. :)

    ReplyDelete
  6. ohjuudas, ma oloen nii küllastunud jõuludesse, ma loodan ikka et saan nädalavahetusel endale aega ja materjale koguda, mul on laupäeval tantsuklubi jõulupidu tartus ja pühap. jõulujalutuskäik njuffikutega ka tartus .
    Tead, sinu jutt on nii innustav et ma lähen innustusest lõhki :) .
    Kahju et ma ise ei saa issile seda suurt kruusi teha :( aga eks käsitööpoodidest vaatan, aga muidugi teen ise veel midagi juurde ja igasuguse poest ostetud nt kommikarbi asemel küpsetan ise midagi mõnusat, mida on jõuluõhtul hea näsida ;) .
    Aga sulle ILUSAT JÕULUEELSET AEGA ja kindlasti TERVITA TEISI !

    ReplyDelete