Wednesday, December 1, 2010

Päkapikud

Suurkäsi :), süsitöö
  Hoogsasti juba kingitöökoda käib, nagu konveier. Minu oma aga kahjuks delay peal, kuniks tööriistad käes. Ilma haamrita ei saa ju päkapikkki kristalli toksida. Olgu, see läks liiga muinasjutuliseks. Nii, ma otsustasin siis riputada paar oma kunstikooli tööd, et ei jääks mulje nagu ma niisama löön aega surnuks. Jaah, hmm need ple just kõige ahvatlevamad, kuid käe harjutuseks sobivad ja loodan et pakub kellelegi huvi või silmarõõmu :) Igaüks neist 3 tundi.
  Tean, lubasin savitööd ja seda minagi ootan, aint et mu tööd on ka edasi lükatud, sest ahi teeb muud jõulu konveierit ja mulle helistatakse kui valmis on....seda juba kolmandat nädalat. Karm tõde = I
pastell natüürmort
Söeakt












Aga minu poolt tänaseks kõik. Tööriistad tulevad heal juhul reedel, veel paremal juhul neljapäeval ning kõige halvemal juhul ....jumal teab millal. Ja minu jõulutööd muidku ootavad ja ootavad. Mõned toorikud on isegi valmis kah, aga ma ei tea kas ma niipea saan midagi näidata, võin kellegi jõuluüllatuse ära rikkuda :P 
Akrüülmaal, Mõtisklev Linda(pole minu pandud nimi)
P.S: need tööd võtsid igaüks 3h.



No comments:

Post a Comment