Tuesday, December 14, 2010

Südamed

  Üllatus, üllatus, seekord kiire järelkaja salastatud käsitöö üle. See ei pruugi saada kombeks, nii et ärge mugavduge käesoleva kanaliga. Tean, segane jutt eks? Mis veel segasemaks jääb on blogger.com-i jälgimissüsteem. Ma ikka pidin mainima, kas või korraks, sest täna kinkisin tervelt tunni oma elust, et välja selgitada, kuidas kedagi jälgida blogijana koos reading listiga Ka nii, et mind pildilt ära tuntaks, aga see selleks. Tulemust ei andnud ja huvi ei paku lugejale ka, nii et diilin sellega ise :)
  Mõtlesin, et kui ma juba nii tubli olin, et keerasin traati kõvasti, siis võib olla ka nii tubli, et seda teiega jagada.  Selliseid pilte, mida soovisin(päikesevalguses) küll kotti ei püüdnud, kuid sain hakkama rämpstoidu näol fotograafiaga, nii et lepin hetkel olukorraga ja hoiatan, et plaanis on suuremat sorti fotoshoot.


Õunad, mis lisanduvad Põõsa komplekti
Ebaõnnestunud esimesed katsetused vedelfimoga
Kringel käevõru(pooleli)
  Väikese südame jaoks läheb 7 cm 0.8 mm traati ja ma võin edaspidi näidata kuidas, seda keerata, kui on soovijaid(andke siis märku).
  Kui tekib küsimus, mis täpsemalt ebaõnnestus vedela fimo koha pealt, siis see, et õhk pääses pildi alla ja pildid tõmbusid kummi. Kindlasti ärge proovige sseda täita lakiga, sest nagu mul juhtus, imendub lakk pilti ja moonutab seda, pealegist pooleli oleval lakil tekivad kohutavad krobelised jäljed ja vot nii edasi. See  süsteem on ühe algaja soperdise töötamine, kes ei tea midagi, kuidas vedela fimoga ringi käia. Mõned tööd tulid välja ka, aga nendest hiljem.
 Ma nüüd ülimalt kiiresti bussi peale O.O

1 comment:

  1. Mina olen huvitatud ! aga selleks pean koguma issilt parasjagu traati ja pärleid pean ka ostma . ohjummel, küll see aeg läheb kiiresti : )
    Agasiiski mul ei ole õrna aimugi mis see fimo veel on : ) ,
    Agajah, EDU SULLE !! . Ja ootan uusi meisterdusi sinu poolt ; ) ,

    ReplyDelete